Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"All i want for Christmas, είσαι εσύ".

 

"All i want for Christmas, είσαι εσύ".


Χριστούγεννα
All I want for Christmas is you.


"All i want for Christmas is you..." σιγοτραγουδώ και πολύ μου αρέσει τελικά. Πέρασαν τέσσερα χρόνια και ούτε που το κατάλαβα. Σίγουρα δεν ήταν κάθε μέρα γιορτή. Αλλά δεν ήταν και άσχημα. Ποτέ με τα πάνω μας και ποτέ με τα κάτω μας. Έτσι δεν είναι εξάλλου η ζωή; Άλλοτε με τα ωραία της και άλλοτε με τα δύσκολα της. Και καβγάδες είχε, και κλάματα, και γέλια και χαρές. Όλα στο πρόγραμμα τα βάλαμε και όλα μπροστά μας τα βρήκαμε. Το αποτέλεσμα όμως μετράει. Το σήμερα, το τώρα το παρόν. Και αυτό μας βρίσκει στο ζεστό μας δυαράκι να στολίζουμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο.

"I don't want a lot for Christmas.." συνεχίζω να εκτελώ στα δέκα μέτρα το γνωστό σε όλους άσμα. Από φωνή κορμάρα, που λένε και οι φίλοι μου. Μερικές φορές δεν με αντέχω ούτε εγώ η ίδια. Σήμερα όμως, το απολαμβάνω. Είναι μια όμορφη μέρα. Μου αρέσουν τα Χριστούγεννα και οτιδήποτε έχει να κάνει με αυτά. Έξαλλου, όσο δύσκολη και να είναι αυτή η χρονιά, έχω αποφασίσει πως αυτά τα Χριστούγεννα θα έχουν χρώμα και θα είναι μοναδικά. Θα είναι τα πρώτα αποκλειστικά δικά μας Χριστούγεννα. Στο σπίτι μας, όπως ακριβώς θέλουμε εμείς να είναι. Με την ησυχία μας και τους δικούς μας ρυθμούς. Χωρίς υποχωρήσεις, χωρίς άγχη, προβλήματα, τρέξιμο και στεναχώριες.

"There is just one thing I need..." τίποτα δεν με σταματά. Βγάζω τις κορώνες μου με την ησυχία μου και χορεύω όσο θέλω.  Ξέρω ακριβώς τι θέλω, και πως ακριβώς θα το πετύχω. Μην ακούς που λένε πως "όταν κάνεις σχέδια, ο θεός γελάει". Δεν με τρομάζει καθόλου. Ότι και αν πάει στραβά, οκ πήγε στραβά. Δεν με νοιάζει καθόλου. Φέτος εξάλλου, δεν πήγε και τίποτα ίσια. Οπότε θα είναι και αναμενόμενο. Σε λίγο θα έχω ένα στολισμένο σπίτι. Ωραία μουσική. Κρασί και σοκολατάκια. Τι άλλο χρειάζομαι για να ξεκινήσω τα Χριστούγεννά μου; Τίποτα, βιάζομαι να απαντήσω. Καθώς η διάθεσή μου είναι ανεβασμένη και νιώθω πιο αισιόδοξη από ποτέ.

"And I don't care about the presents..." ξεφωνίζω και σκέφτομαι πως φέτος επέλεξα να κάνω τα καλύτερα δώρα στον εαυτό μου. Πολλά ηχηρά "όχι", ελάχιστα "ναι" και ήρεμες σπιτικές γιορτές. Χμ, κοίτα να δεις που έκανε και κάτι καλό ο κορονοιος. Βρε μπράβο του. Ποιός θα μου το έλεγε, ότι θα χαιρόμουν τόσο με την απογόρευση των μετακινήσεων. Ούτε άγχος, ούτε προβλήματα. Δεν ασχολήθηκα με ρεβεγιόν, με κέντρα, με προσκλήσεις, με γεύματα και πάρτυ. Ούτε γκρίνιες, ούτε φασαρίες, ούτε παράπονα. Τέλειο; Υπέρ - τέλειο! Ο καθένας σπίτι του και στην περίπτωση μου με την γαλήνη και την ηρεμία του.

Χριστούγεννα
And I don't care about the presents...


"Underneath the Christmas tree..." απολαμβάνω τους στίχους, αν και πλέον δεν χωράω κάτω από αυτό. Δεν πειράζει. Μπορώ να κάθομαι δίπλα στο δέντρο και να απολαμβάνω το κρασί και τα σοκολατάκια μου. Πλησιάζουν Χριστούγεννα, δεν θα καθίσω να ασχοληθώ με περιττά κιλά και διατροφές. Σιγά. Δεν χάθηκε και ο κόσμος να ξεφύγουμε και λίγο. Προσέχουμε τα πάντα και όλο το χρόνο. Λίγες μέρες καλό θα μας κάνουν. Εξάλλου, δεν γίνονται Χριστούγεννα χωρίς γλυκά και ζεστό αρωματισμένο κρασί. Για μένα, είναι η βασική πινελιά για να απολαμβάνω τα όμορφα χριστουγεννιάτικα βράδια. Να καθόμαστε αγκαλιά δίπλα στο δέντρο μας και να απολαμβάνουμε χριστουγεννιάτικες ταινίες. Δεν έχω καλύτερο. Αυτά τα Χριστούγεννα, θα δω όσες ταινίες θέλω και θα φάω όσες σοκολάτες επιθυμώ. 

"I don't need to hang my stocking
There upon the fireplace
Santa Claus won't make me happy
With a toy on Christmas Day..."

"I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
All I want for Christmas is you
You, baby..."

Συνεχίζω να χορεύω και να τραγουδάω. Έχω ένα κέφι σήμερα. Δεν ξέρω από που πηγάζει αυτή η χαρά. Σίγουρα το δέντρο, τα λαμπάκια, τα στολίδια, η μουσική και το κρασί βοήθησαν. Νομίζω όμως πως τον βασικό ρόλο έχει η ελευθερία. Μια περιορισμένη ελευθερία λόγω των συνθηκών, αλλά μια ελευθερία επιλογών. Βοήθησαν τα μέτρα και οι κανονισμοί. Ίσως, να με έσπρωξαν να αποφασίσω ή μάλλον να συνειδητοποιήσω τι θέλω να κάνω πραγματικά. Δεν έχει μεγάλη σημασία όμως, καθώς πλεον ξέρω. 

Θέλω να κάνω όμορφα και ήρεμα Χριστούγεννα, στο μικρό μου διαμέρισμα. Στην ησυχία του σπιτιού μου, με τον δικό μου τρόπο. Να ξυπνήσω ότι ώρα θέλω, να μείνω με τις πιτζάμες όσες ώρες χρειαστεί και να φτιάξω το μενού στα δικά μου μέτρα και σταθμά. Τέλειο; Υπέρ - τέλειο. 

Χριστούγεννα
"I just want you for my own".


Μπορεί να σου ακούγεται τρελό, επειδή όλοι θέλουν απεγνωσμένα να βγουν στους δρόμους και να συναντήσουν άλλους ανθρώπους. Να χαθούν στο πλήθος, να πιουν, να χορέψουν, να ξεφαντώσουν. Εμένα όμως αυτή η μοναχικότητα της εποχής με άγγιξε. Με έκανε να θέλω γλυκά ρομαντικά Χριστούγεννα. Θέλω να με θαμπώνουν τα λαμπιόνια και η μαγική χρυσόσκονη του δέντρου, όχι ο καπνός των τσιγάρων. Να με μαγέψουν οι χριστουγεννιάτικες μουσικές και όχι οι φωνές και οι στριγκλιές από τα δίπλα τραπέζια. Να με ξεσηκώσουν οι μυρωδιές του δικού μου Χριστουγεννιάτικου μενού. Να απολαύσω το κρασί που θα διαλέξω και να περιμένω τον Αϊ Βασίλη, ξαπλωμένη στον καναπέ μου αγκαλιά με την φλις κουβερτούλα μου. 

Όπου βλέπεις "εγώ", το " εμείς" ταιριάζει καλύτερα. Βλέπεις όμως με έχει συνεπάρει η επιθυμία γι αυτά τα Χριστούγεννα και το πληκτρολόγιο και οι λέξεις έχουν πάρει φωτιά. Βιάζομαι να πω αυτά που θέλω, αυτά που νιώθω, όσα έχω ανάγκη.

"Oh, I don't want a lot for Christmas
This is all I'm asking for
I just wanna see my baby
Standing right outside my door..."

Το τραγούδι με έχει συνεπάρει. Απολαμβάνω κάθε στίχο. Νομίζω πως μου ταιριάζει απόλυτα σε αυτά τα Χριστούγεννα. Είμαι σίγουρη ότι θα το τραγουδήσω πολλές φορές ακόμα. Βλέπεις είναι τα πρώτα μας Χριστούγεννα. Βασικά, τα πρώτα δικά μας Χριστούγεννα. Αποκλειστικά δικά μας. Ακριβώς, όπως τα σχεδιάσαμε και αποφασίσαμε να τα ζήσουμε. Και ότι πάει στραβά, τι πειράζει; Καλή καρδιά. Μου αρκεί που θα είμαστε στην ασφάλεια του σπιτιού μας, δίπλα στο στολισμένο δέντρο με ένα ποτήρι κρασί στο χέρι. Βλέπεις τα σχέδια είναι μικρά και απλά. Τίποτα γκράντε και συγκλονιστικό. Στα απλά είναι η μαγεία.

Δεν ξέρω, αλλά με συναρπάζει η μαγεία των φετινών Χριστουγέννων. Θέλω να είναι μαγικά και πολύχρωμα. Δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να εμποδίσει τα σχέδια μου. Ούτε να μειώσει την ένταση και την προσμονή μου. Θέλω απλά να απολαύσω με τον δικό μου τρόπο, τα δικά μου Χριστούγεννα. Και θα το κάνω... Θα το κάνουμε μαζί. Καθώς "All I want for Christmas is you, yeah...", όπως λέει και το αγαπημένο μου τραγούδι.

Stay tuned και θα σου πω εντυπώσεις. 

Χριστούγεννα
"I just wanna see my baby
Standing right outside my door..."



Σχόλια

  1. Καλησπέρα Ντένια. Τελικά δεν τυχαία η επιλογή της λέξης "αισιοδοξία" στο γράμμα "Α" κατά το στολισμό του δέντρου μας. Τώρα καταλαβαίνω γιατί.
    Δεν έχω διαβάσει τις τελευταίες μέρες πιο αισιόδοξο, λαμπερό αληθινά, ανθρώπινο ζεστά, απλό κείμενο από αυτό ακριβώς εδώ!
    Μας παίρνεις από το χέρι, μας φέρνεις στον αληθινό μικρόκοσμό σου και μας παρασύρεις σε ένα αληθινό κρεσέντο ζωής. Ντένια τι να πω, ειλικρινά με σκλαβώνει αυτή η διάθεση και σε ευχαριστούμε καλή μας φίλη για το μοίρασμα.
    Σαν ίαμα στις μέρες μας λειτουργεί να το ξέρεις.
    Να σου ευχηθώ να ζήσετε αυτές τις στιγμές μέσα στη μαγική τους απλότητα με τη χάρη ζωής που σε διακρίνει.
    Τις ευχές μου από καρδιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννη μου. Τόσο όμορφα λόγια. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο μεγάλο κάνουν το χαμόγελο μου, μόλις τα διαβάζω. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ.
      Δεν ξέρω από πού πηγάζει η αισιοδοξία μου, ώστε να σαν στείλω να βρείτε την πηγή της. Απλά μου βγαίνει αυθόρμητα, αβίαστα. Κι όντως ήταν η λέξη που μου ταίριαζε περισσότερο απ' όλες.
      Πάντα θα βρω κάτι τόσο δα μικρό για να πιαστώ και να τα δω όλα θετικά. Ελπίζω κι εύχομαι να καταφέρνω πάντα να σας παρασύρω στο μικροκοσμό μου.
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου, να είσαι σίγουρος πως τις απόλαυσα και θα τις υλοποιήσω κιολας.
      Να έχεις τα πιο όμορφα και γλυκά Χριστούγεννα σου εύχομαι.

      Διαγραφή
    2. Η αισιοδοξία είναι ευλογία καλή μου. Πίστεψέ με! Ρώτα με και μένα που δεν έχω ...καλές σχέσεις μαζί της. Από τα νεανικά μου χρόνια ήμουν πεσιμιστής. Και δυστυχώς είναι στιγμές που με κυνηγάει. Συνεπώς, το χάρισμά σου είναι ανάσα ζωής και για σένα και για τους άλλους γύρω σου. Καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
    3. Καλή εβδομάδα να έχουμε φίλε μου. Εύχομαι λοιπόν το 2021 να σου φέρει υγεία, υπομονή, επιμονή, δύναμη, αγάπη και πολλή αισιοδοξία.
      Όταν νιώθεις πως έρχονται οι μαύρες μέρες σου, πέρνα από δω, σίγουρα κάτι αισιόδοξο θα έχω αφήσει για να βρεις.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι άνθρωποι που "έφυγαν" πάντα θα ζουν στα πιο όμορφα κομμάτια της ψυχής μας.

Οι άνθρωποι που "έφυγαν"  πάντα θα ζουν στα πιο όμορφα κομμάτια της ψυχής μας. Νιώθω την επιθυμία να αφήσω αυτό το κείμενο εδώ, να υπάρχει για να θυμάμαι πάντα. Όχι ότι είναι από τις καταστάσεις που εύκολα ξεχνάς, και σίγουρα δεν ήταν από τους ανθρώπους που θα λησμονήσεις. Υπάρχουν στιγμές που έχω έντονα την ανάγκη να κάνω τις σκέψεις και τα συναισθήματα λέξεις, φράσεις και προτάσεις. Ίσως επειδή τα λόγια χάνονται και τα γραπτά μένουν, ή επειδή είναι τόσο έντονα τα συναισθήματα που με πνίγουν και αυτά με αναγκάζουν να τα αποτυπώσω στο χαρτί. Είναι δύσκολες οι μέρες που διανύουμε, περίεργα έτσι κι αλλιώς τα συναισθήματα. Ο κόσμος φοβάται το χθες, τρέμει το σήμερα, δεν ξέρει τι να περιμένει αύριο. Μια φάση της ζωής μας που η ελπίδα κάπως χάνεται, οι αρνητικές σκέψεις μας κατακλύζουν και η θλίψη φωλιάζει στην καρδιά μας. Νόμιζα πως ήλεγχα την κατάσταση και πως ακόμα δεν με είχαν επηρεάσει όλα αυτά. Τα πράγματα όμως δεν εξελίσσονται πάντα όπως τα θέλ

"Click away" στον Έρωτα.

"Click away" στον Έρωτα. Θα τον κάνω click away. Χτυπάει μήνυμα στο κινητό μου. Πιάνω αδιάφορα την συσκευή. "Μα καλά ποιος στέλνει μηνύματα στην εποχή του Instagram και του messenger;" γκρινιάζω, αλλά θέλω να δω και ποιος είναι.  - Πάμε για καφεδάκι; διαβάζω και γελάω. "Αδιόρθωτος ο αποστολέας. Ποτέ δεν θα αλλάξει αυτή η κοπέλα σκέφτομαι και βιάζομαι να απαντήσω. Δεν χάνονται τέτοιες ευκαιρίες στις μέρες μας.  - Φύγαμε, γράφω βιαστικά και στέλνω και ένα sms μετακίνηση 6 για να μην έχουμε τίποτα ανεπιθύμητα πρόστιμα και τρέχουμε χριστουγεννιάτικα. Βλέπεις είναι ακριβή η ελευθερία στις μέρες του κορονοιου. Θα περάσει κι αυτό. Ένα εμπόδιο ακόμα στην ήδη δύσκολη ζωή μας. Σιγά. Τόσα πήγαν στραβά, άλλο ένα ακόμα τι πειράζει; Πάντα σκέφτομαι θετικά και δεν σκοπεύω να αλλάξω. Αρνούμαι να αλλάξω . Ώπ, ώπ πάλι άρχισα να γράφω τα δικά μου. Επανέρχομαι στην τάξη. Και συνεχίζω.  Στέλνω λοιπόν τα μηνύματα μου, περνώ ταυτότητα και ξεκινάω για το γνωστό σημείο συνάντησης. Μέρε

Δακρυσμένα Χριστούγεννα

  Δακρυσμένα Χριστούγεννα. Photo by Canvas Παραμονή Χριστουγέννων και ο κόσμος χαμογελαστός περπατά στην Ερμού, κάνοντας ψώνια ή μια βόλτα της τελευταίας στιγμής. Μουσική και γέλια ακούγονται παντού. Εκτός από το μικρό σκοτεινό διαμέρισμα του τρίτου ορόφου. Εκεί κάθεται αμέτοχη η Νεφέλη. Αρνείται να συμμετάσχει στην χαρά των ημερών. Μια εβδομάδα τώρα, κάθεται στην μέση του δωματίου και κλαίει απαρηγόρητη. Δεν μπορεί να καταλάβει το γιατί. Είχαν κάνει τόσα σχέδια μαζί, τόσα όνειρα. Όλα χάθηκαν σε μια στιγμη.  "Γιατί;" αναρωτιέται, αλλά απάντηση δεν παίρνει. Το τραπέζι γεμάτο σοκολάτες, ποτήρια με κόκκινο κρασί και αποτσίγαρα. Καπνίζει και πίνει ασταμάτητα. Γυρνώντας τα τελευταία λόγια στο μυαλό της με μανία. Δεν ξέρει τι να κάνει και δεν θέλει να κάνει τίποτα. Απλά να σταματήσει τον χρόνο και να τον φέρει πίσω. Εκεί μαζί της, να την κρατάει αγκαλιά και να της μιλά για το μέλλον τους. Ποτέ ξανά δεν θα ζήσουν μαζί, πρέπει να το πάρει απόφαση, σκέφτεται και ξεσπά σε κλάματα. &quo