Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

10 βιβλία που μου κράτησαν συντροφιά στην καραντίνα.


10 βιβλία που μου κράτησαν συντροφιά στην καραντίνα.

Βιβλίο
Η καλύτερη συντροφιά.

Είναι καλύτερη η συνθήκη της καραντίνας, αν την βιώνεις στον καναπέ σου με ένα βιβλίο στο χέρι. Σίγουρα δεν φανταζόμουν ποτέ, ότι θα έχω τόσο ελεύθερο χρόνο. Δεν πέρασε ούτε μια στιγμή από το μυαλό μου, πως θα ξυπνάω το πρωί δίχως τον βασανιστικό ήχο του ρολογιού μου. Κι όμως, η ζωή πάντα είναι απρόβλεπτη και αυτή είναι η μαγεία της. Σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να συνεχίσει αυτή η κατάσταση και δεν την εύχομαι, αλλά από την φύση μου θετικός άνθρωπος, οπότε λέω να την απολαύσω όσο κρατήσει.

Ξυπνάω λοιπόν κάθε πρωί, με την ησυχία μου. Φτιάχνω τσάι και το πρωινό μου. Απολαμβάνω αυτές τις μικρές προσωπικές μου στιγμές και κάνω το πρόγραμμα μου. Οργανώνω τα μαθήματα μου, την προπόνηση μου, τις βασικές δουλειές του σπιτιού και τις ελεύθερες - δημιουργικές ώρες μου. Οποίο και αν είναι το πρόγραμμα της μέρας μου, ( μεταξύ μας πάντα φροντίζω να είναι γεμάτο, ώστε να μην σκεφτώ τις δυσκολίες του καιρού μας ), θα βρω λίγο χρόνο να καθίσω αναπαυτικά στον καναπέ μου και να διαβάσω το βιβλίο μου. Τον τελευταίο καιρό έχω δημιουργήσει και μια χριστουγεννιάτικη συνήθεια. 

Προτιμώ να κάθομαι στο χαλί, δίπλα στο στολισμένο δέντρο και να απολαμβάνω τις ιστορίες των βιβλίων που έχω επιλέξει. Καταλαβαίνεις πως υπάρχει άφθονος ελεύθερος χρόνος, οπότε έχουν περάσει και αρκετά βιβλία από τα χέρια μου. Βασικά, είναι και τα μόνα δέματα που δεν σταματούν να μου φέρνουν οι κούριερ. Έπιασαν τόπο θα έλεγα τα χρήματα της αναστολής. Μην φανταστείς ότι είναι πολλά, ξέρεις πάνω κάτω, την ίδια κατάσταση βιώνουμε όλοι. Απλά, από το να χάνομαι στα e shop των μεγάλων καταστημάτων και αν αγοράζω διάφορα άχρηστα αντικείμενα ή μερικά ακόμα ρούχα, προτιμώ να χάνομαι στον κόσμο των βιβλίων. Δοκίμασα και τα e book, αλλά τα βιβλίο στην έντυπη μορφή του με συναρπάζει. Λατρεύω την μυρωδιά του και αγαπώ να το ξεφυλλίζω όσες φορές θελήσω.

Μπορώ να μιλάω για τα βιβλία ώρες ατελείωτες. Τις ιστορίες και τα συναισθήματα που μου δημιουργούνται σε κάθε ανάγνωση. Δε νομίζω, πως υπάρχει βιβλίο που έχω διαβάσει μια φορά και να μην θέλω και δεύτερη. Ακόμα και αυτά που δεν με κέρδισαν με την πρώτη φορα, πάντα νιώθω την ανάγκη να τους δώσω μια δεύτερη ευκαιρία. Κάποτε με ρώτησε ο φίλος μου, με ποιο κριτήριο τα επιλέγω και ξετρελαίνομαι κάθε φορά μαζί τους. Καθώς είναι πολλές οι φορές που με βρίσκει το ξημέρωμα στην αγκαλιά τους. Τον κοίταξα με απορία όμως. Δεν είχα απάντηση να του δώσω. Ή μάλλον δεν τον έπεισε η απάντηση μου. Πιθανόν, να μην καλύψει κι εσένα.

Βιβλία
Σε ταξιδεύουν σε μέρη μαγικά.


Απλά έχω την αίσθηση πως "αυτό" το βιβλίο μου ταιριάζει. Σε αυτό μου αρέσει το εξώφυλλο, σε εκείνο ο τίτλος, στο επόμενο το μέγεθος. Δεν ξέρω. Απλά κάθε φορά κάτι με τραβάει. Και κάθε φορά νιώθω ικανοποιημένη και ευτυχισμένη που το επέλεξα.

Σε αυτή την καραντίνα διάβασα και διαβάζω αρκετά. Το απολαμβάνω πολύ. Έτσι ξεχώρισα τα βιβλία που μου άρεσαν περισσότερο και θέλω να μοιραστώ μαζί σου. Μπορεί να τα έχεις διαβάσει και να θέλεις να μοιραστείς μαζί μου τις σκέψεις σου. Ίσως να μην σου άρεσαν και να θέλεις να κάνεις τα παράπονα σου. Πολύ πιθανό, να ψάχνεις να διαβάσεις κάτι και να σου αρέσει η γνώμη μου. 

Μην περιμένεις κάποια βιβλιοπαρουσίαση ή κριτική. Θα απογοητευτείς. Θα στα παρουσιάσω με τον δικό μου τρόπο. Με απόλυτη ειλικρίνεια και με το συναίσθημα στο πικ του. Ιδού λοιπόν τα δέκα βιβλία που μου έκλεψαν τον ύπνο και την καρδιά:

1. Μικρή Βαρκελώνη - Ελένη Δαφνίδη.

Μικρή Βαρκελώνη
"Ας φάμε. Το φαγητό λειτουργεί πάντα ηρεμιστικά".

Αυτό το βιβλίο μου στέρησε λίγο ύπνο, ένα γεύμα και μια ταινία. Έφερε λίγα μούτρα και παράπονα από τον φίλο μου, καθώς για ένα ολόκληρο απόγευμα γελούσα μόνη μου και δεν του έδινα καμία σημασία. Σίγουρα, προσπαθώ να διαβάζω στις ελεύθερες ώρες μου και να μην του στερώ χρόνο από την κοινή μας ζωή. Δεν τα καταφέρνω πάντα όμως. Ειδικά τις περιπτώσεις που ένα βιβλίο με κερδίζει. Και ναι, η ιστορία της Άλμα με έκανε "κακή" σύντροφο. Πέρασα τέλεια όμως με τα δημιουργήματα της, τις φοβίες και τον έρωτα της. Σε διαβεβαιώνω ότι τα τεχνάσματα και οι δικαιολογίες της ήταν συγκλονιστικές. Γέλασα με την ψυχή μου και κύλησε και ένα δάκρυ στις τελευταίες σελίδες του βιβλίου. Τέλειο, για να σου φτιάξει την διάθεση και να σκεφτείς πως υπάρχουν και χειρότερα, αλλά και να πάρεις δύναμη και κουράγιο. Στο προτείνω με κλειστά μάτια.

2. Μια συγγνώμη για το τέλος - Λένα Μαντά.

Μια συγγνώμη για το τέλος.
"Καινούργιο τετράδιο ζωής... έγραψε ένα αόρατο μολύβι στο μυαλό της".

Δεν ξέρω αλλά αυτή η συγγραφέας με αναστατώνει. Οι ιστορίες της με αγγίζουν πάντα. Τα συναισθήματα και οι σκέψεις εναλλάσονται διαρκώς και δεν βλέπω την ώρα να φτάσω στο τέλος, που έχει κι άλλο τέλος. Σίγουρα δεν καταλαβαίνεις τι εννοώ. Ίσως αν διαβάσεις κάποια από τις ιστορίες της όμως, να με νιώσεις. Δεν είναι μόνο οι ιστορίες σαν ιστορίες που με συναρπάζουν. Είναι ο τρόπος που περιγράφει τις καταστάσεις, τους ήρωες, την ζωή τους. Είναι ο απλός λόγος που χρησιμοποιεί. Δεν κουράζεσαι με περιγραφές και τεράστιες προτάσεις. Ουπς, σα να παρασύρθηκα λίγο. Με επαναφέρω στην τάξη και συνεχίζω. Η ιστορία της Μυρσίνης με κέρδισε από τις πρώτες σελίδες. Τα παιχνίδια που παίζει η ζωή πάντα με εντυπωσιάζουν, όπως επίσης και τα λάθη που κάνουν οι γονείς και βασανίζουν τα παιδιά τους. Έτσι κι εδώ, λάθη άλλων πληρώνει η Μυρσίνη. Ε, λίγο και την αδυναμία της να αντιδράσει. Άλλες εποχές, ίσως κι εγώ να την κρίνω αυστηρά. Δεν το συζητάω καν. Πρέπει να το διαβάσεις, οπωσδήποτε.

3. Άντρες, Ευχαριστώ, δεν θα πάρω - Χρυσηίδα Δημουλίδου.

Άντρες, ευχαριστώ, δε θα πάρω.
"Πιο πολύ με κάνει ευτυχισμένη το ότι δημιουργώ και για πρώτη φορά στη ζωή μου μ' αρέσει να είμαι μόνη μου".


Δανάη, Μαρίνα, Μάρκος, Λορίν, Φαμπρίτσιο και πολλά άλλα ονόματα. Δεν θα τα χρησιμοποιήσω, δεν θέλω να σε μπερδέψω, δεν θέλω να σε κουράσω. Θα μείνω στο εξής. Ένα βιβλίο για τις ανθρώπινες σχέσεις, για τα άγχη και τις κρίσεις των γυναικών. Ανάλαφρο και με αισιόδοξα μηνύματα. Ωραίοι διάλογοι, έξυπνα δοσμένα στερεότυπα, προκαταλήψεις και γονιών επιθυμίες. Λίγο ζήλεψα, λίγο χάρηκα, λίγο χάθηκα σε όνειρα και ελπίδες, μα αρκετά συγκινήθηκα με το τέλος. Δεν ξέρω το λόγο, αλλά στο τέλος πάντα με περνούν τα δάκρυα. Λες τελικά, τ να κρύβω μια αθεράπευτα ρομαντική πλευρά μέσα μου; Πες μου την γνώμη σου όταν το διαβάσεις. Μήπως και καταλήξω κάπου.

4. Τα πέντε κλειδιά - Λένα Μαντά.

Τα πέντε κλειδιά.
 "Ευτυχισμένη.." της είπε, χωρίς να μπει στον κόπο να τη ρωτήσει.


Με αυτό το βιβλίο βγήκα εκτός προγράμματος. Ούτε προπόνηση, ούτε φαγητό, ούτε κουβέντα, ούτε συντροφικότητα για ένα ολόκληρο σαββατοκύριακο. Άφαντη ήμουν, μέσα στο ίδιο μου το σπίτι. Καθισμένη στην ίδια γωνία του καναπέ από το Σάββατο το πρωί μέχρι την στιγμή που θα έφτανα στο δεύτερο "Τέλος", που είναι και το οριστικό. Θύμωσα, έκλαψα, τρόμαξα, νευρίασα, σκέφτηκα. Πολλοί οι προβληματισμοί, ακόμα περισσότερα τα προβλήματα. Έτσι είναι η αγάπη όμως. Θέλει θυσίες, απαιτεί υποχωρήσεις και αλήθειες. Τι σου είναι η αλήθεια και η ειλικρίνεια; Υπάρχει σχέση που μπορεί να αντέξει χωρίς την εμπιστοσύνη και την ειλικρίνεια; Η Κυβέλη πάντως, αν και αργά κατάλαβε την αξία της. Ευτυχώς δεν το πλήρωσε και τόσο ακριβά. Νομίζω πως αυτό το βιβλίο θα ήταν το τέλειο Χριστουγεννιάτικο δώρο. Μην περιμένεις κάτι εύκολο και χαρούμενο, πέρα από το τέλος.

5. Η τέλεια γυναίκα - Νόρα Ρόμπερτς.

Η τέλεια γυναίκα.
"Αργότερα" συμφώνησε η Χόουπ και χάθηκε στην αγκαλιά του. "Είναι όμορφα. Όλα είναι όμορφα".


Η Χόουπ έδωσε το δικό της νόημα στις μέρες μου. Εδώ μπορώ να πω πως κράτησα λίγο καλύτερα το πρόγραμμα μου. Δεν έχασα πολλές ώρες ύπνου και έφαγα μεσημεριανό στην ώρα μου. Βέβαια, ήταν μια άκρως ρομαντική ιστορία που με ταξίδεψε σε ονειρικά μονοπάτια. Σίγουρα μόλις έφτασα στο τέλος,  ευχήθηκα κι εγώ με την σειρά μου να ζήσω μια παρόμοια ιστορία αγάπης. Δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει ήδη, αλλά λέω να το τονίσω, πως μου αρέσουν οι ιστορίες με ευτυχισμένη κατάληξη. Νομίζω πως αυτό έχω επιλέξει σε αυτή την καραντίνα. Ελπιδοφόρες και ρομαντικές ιστορίες, που με κάνουν να σκέφτομαι θετικά και να γεμίζω αισιοδοξία. Αν θέλεις ενα ρομαντικό βιβλίο για τα όμορφα χριστουγεννιάτικα βράδια σου, αυτή είναι η πρόταση μου. Όταν αρχίσεις να το ξεφυλλίζεις θα καταλάβεις το λόγο.

6. Η γέφυρα των μυστικών - Τζένιφερ Ντόννελι.

Η γέφυρα των μυστικών.
"Η Τζο επέστρεψε το δαχτυλίδι στη Μαίρη. Ήταν κι αυτή δακρυσμένη τώρα, αλλά χαμογελαστή".


Δεν μου αρέσουν οι ιστορίες που δεν εξελίσσονται στο σήμερα. Προτιμώ βιβλία που η ιστορία τους διαδραματίζεται στο σήμερα. Νιώθω καλύτερα τους ήρωες και αντιλαμβάνομαι καλύτερα τις καταστάσεις. Αυτό το βιβλίο ήταν δώρο και είπα να μην χαλάσω χατήρι. Ένα βιβλίο είναι πάντα μια όμορφη σκέψη και εκτιμώ τους ανθρώπους που με κακομαθαίνουν με τέτοια δώρα. Έδωσα λοιπόν μια ευκαιρία στην Τζο και την ιστορία της. Και δεν με απογοήτευσε καθόλου ίσα ίσα που μου κράτησε συντροφιά αρκετά βραδιά με την αναζήτηση της. Μια άλλη εποχή ξεδιπλώθηκε μπροστά μου. Άλλες συνήθειες, άλλοι κανόνες, διαφορετικές κοινωνίες. Απόλαυσα την ιστορία μέχρι τελευταίας λέξης. Αν και το τέλος ήθελα να είναι λίγο διαφορετικό. Ξέρεις αυτά που μου φέρνουν δάκρυα χαράς, ελπίδας και συγκίνησης. Παρ όλα αυτά, προτείνω μόλις πέσει στα χέρια σου, να βάλεις ένα ποτήρι κρασί και να χαθείς στον κόσμο και τους φόβους της, τις αγωνίες και το θάρρος της.

7. Όσο αντέχει η ψυχή - Λένα Μαντά.

Όσο αντέχει η ψυχή.
"Και επειδή το παραδέχτηκες, νομίζεις πως τελειώσαμε και είναι όλα μέλι γάλα;"


Δεν ξέρω από που να αρχίσω με αυτό το βιβλίο. Τι να γράψω και τι να αφήσω για σένα. Ένα βιβλίο που επίσης με θύμωσε, με νευρίασε, με στεναχώρησε, με έκανε να κλάψω. Πόσα βάσανα και προβλήματα μαζεμένα; Πόσο κουράγιο, πόση δύναμη και λάθη να χωρέσουν σε μια ζωή; Άλλη μια φορά που ήρθα αντιμέτωπη με την δύναμη της αλήθειας. Με την ανεκτίμητη αξία της φιλίας.  Σκέψεις, προβληματισμοί και αντιδράσεις για τις πράξεις και τις επιλογές της Ηρούς. Βέβαια, αν δεν μπεις στα παπούτσια του άλλου, πως να κρίνεις την ζωή του; Έχουμε όμως οι άνθρωποι την κακία συνήθεια να κρίνουμε με ευκολία τους άλλους. Έτσι πολλές φορές παρασύρθηκα, και έκλεισα νευριασμένη το βιβλίο, για να χαθώ σε σκέψεις προσωπικές. Κάθε φορά όμως, επέστρεψα στην ίδια γωνίτσα του χαλιού, ώστε να συνεχίσω με προσμονή την ανάγνωση μου. Αν νομίζεις πως η ζωή σου στα φέρνει όλα στραβά, ίσως να σου ταιριάζει αυτό το βιβλίο.

8. Μ' άλλα λόγια σ' αγαπώ - Ευαγγελία Ευσταθίου.

Μ' άλλα λόγια Σ' αγαπώ.
"Κι εγώ δε θα ξανακλάψω", μπήκε στο ρεφρέν. "Κι εγώ πάγους θα λιώνω στη φωτιά/ κι εγώ ψηλά τον ήλιο θα κοιτάξω/ κι εγώ νότια θα κάνω το βοριά..."


Ένας μεγάλος έρωτας. Μια ιστορία αγάπης. Ίσως το καλύτερο βιβλίο για τα Χριστούγεννα. Σίγουρα ήταν το πιο ρομαντικό βιβλίο που διάβασα αυτά τα Χριστούγεννα. Βέβαια, παρασύρομαι τόσο πολύ με τα βιβλία και τις ιστορίες, που σίγουρα θα το διαβάσεις πολλές φορές αυτό. Μια αγάπη που ξεκίνησε στην πρώτη ματιά, με την πρώτη παιδική αγκαλιά και διατηρήθηκε όσα χρόνια κι αν πέρασαν, όσες καταστάσεις και αν βίωσαν η Ρωξάνη και ο Ραμός. Προβλήματα, λάθη, πάθη, αδιέξοδα, θυμός, απογοήτευση, μίσος, πάθος, αγάπη. Κάθε στάδιο έζησαν και κάθε λάθος το πλήρωσαν. Μα στο τέλος, η αγάπη κέρδισε. Συγκλονιστικό τέλος, πολλά δάκρυα. Με ξέρεις εμένα πλέον κάθε τελευταία σελίδα και το πακέτο με τα χαρτομάντιλα δεν με φτάνει. Χαλάλι του όμως. Τους αγάπησα πολύ αυτούς τους ήρωες. Πέρασα πολλά βράδια μου μαζί τους. Αν διαβάσεις την πρώτη σελίδα, σίγουρα θα ανυπομονείς να φτάσεις στην τελευταία. Μην το σκέφτεσαι.

9. Ο λόφος με τα αγριολούλουδα - Κίμπερλι Φρίμαν.

Ο λόφος με τα αγριολούλουδα.
"Αυτή δεν είναι ζωή για ένα μικρό κορίτσι. Χρειάζεται όρια."


Πώς αλλάζει η ζωή μας από την μια μέρα στην άλλη; Πόσο δύσκολο είναι να αποδεχτούμε την μεγάλη αλλαγή, την ματαίωση των ονείρων και των σχεδίων μας; Κι όμως, η ζωή ξέρει τι κάνει και τι μας φέρνει. Μπορεί στην αρχή να μην μας αρέσει και να δυσκολευόμαστε να το αποδεχτούμε. Αλλά όπως συνηθίζω να λέω "κάθε εμπόδιο, για καλό". Κάπως έτσι έγινε και με την ζωή της διάσημης μπαλαρίνας. Ποτέ δεν περίμενε η Έμα, πως θα εγκατέλειπε μια ζωή γεμάτη δόξα για ένα ξεχασμένο σπίτι στον λόφο. Κρύβει μια μαγεία η ζωή όμως, που όλους μπορεί να μας αλλάξει. Σίγουρα να μας κάνει καλύτερους και πραγματικά ευτυχισμένους, αρκεί να το θελήσουμε. Διάβασε την ιστορία της Έμα και σίγουρα θα καταλάβεις πως το πραγματικό νόημα της ζωής, συνήθως είναι μακριά από αυτά που κυνηγάμε.

10. Τα χρυσά σκουλαρίκια - Μπελίντα Αλεξάντρα.

Τα χρυσά σκουλαρίκια.
"Έγειρα το κεφάλι μου στον ώμο του. Ήταν ωραία που είχα αγόρι και ο Χάιμε ήταν απίστευτα καλός μαζί μου".


Ένας μικρός καυγάς ξεκίνησε στην ζωή μου και με αυτό το βιβλίο. Μην φανταστείς τίποτα μάχες και φωνές. Αυτό το κλασικό και συνηθισμένο, "άρχισες καινούργιο βιβλίο;" είναι αρκετό για να καταλάβω πως θα υπάρχουν γκρίνιες και παράπονα. Ευτυχώς κρατάνε λίγο. Είναι σημαντικό να καταλαβαίνουν οι άνθρωποι σου, την ανάγκη σου να χάνεσαι στον κόσμο του βιβλίου. Οκ, δυσκολευτήκαμε λίγο στην αρχή, αλλά πλεον μένουμε στα μικρά παραπονάκια. Ξέρω πως το παρακάνω κι εγώ, οπότε συχνά κάνω πίσω και αφήνω για λίγο τα βιβλία μου να ξεκουράζονται. Δύο χρυσά σκουλαρίκια και μια χορεύτρια με ταξίδεψαν σε κόσμους και εποχές μακρινές. Μια αναζήτηση ζωής, ένας έρωτας και μια παντοτινή αγάπη μου κράτησαν συντροφιά πολλές μοναχικές "stay home" μέρες. Ταξίδευα σε καταστάσεις που φάνταζαν σκληρές και κρατούσα συντροφιά σε μια όμορφη ύπαρξη που ήρθε μέχρι και στα όνειρα μου. Λα Ρούσα και Ισπανία ήταν συχνές αναζητήσεις στο διαδίκτυο ακόμα και όταν τελείωσε το όμορφο ταξίδι της Παλόμα. Τόσο με συνεπήρε η ιστορία που ένιωσα την επιθυμία του φλαμένγκο να μπαίνει στα άμεσα σχέδια μου. Είμαι σίγουρη πως η ιστορία της θα μαγέψει κι εσένα.

Δεν ξέρω τι περίμενες μόλις είδες το τίτλο από το κείμενο μου. Ίσως σπουδαία αναγνώσματα, ή κλασσικούς τίτλους, ή και βιβλία αυτοβελτίωσης. Μπορεί και να είχα ανταποκριθεί στις απαιτήσεις και προσδοκίες σου, κάποια άλλη στιγμή της ζωής μου. Μόνο που σε αυτή την συνθήκη που ζούμε, οι ανάγκες μου έγιναν διαφορετικές. Ανακάλυψα άλλες πλευρές της προσωπικότητας μου και θέλησα την καλυτέρευσης κάποιων που ένιωθα πως πάσχουν. Βοήθησε αρκετά και η μοναχικότητα των ημερών και η μελαγχολία των γιορτών, οπότε η ανάγκη για συντροφιά και ρομαντικά ταξίδια, έγινε μεγαλύτερη. 

Θα χαρώ πολύ, αν μέσα στην λίστα μου βρεις κάποιο βιβλίο που σου άρεσε, έχεις διαβάσει, ή διαβάζεις ήδη και θέλεις να μοιραστείς μαζί μου. Περιμένω τα σχόλια σου.

Βιβλία
Κάθισε αναπαυτικά και απόλαυσε
 μια ιστορία.


Σχόλια

  1. Καλημέρα γλυκιά μου, από μικρή σαν μοναχοπαίδι τα βιβλία ήταν για μένα μαζί με τη ζωγραφική η ..παρεούλα μου! Είναι κάτι που με στεναχωρεί στα σημερινά παιδιά και μιλάω σαν γιαγιά πως τα βιβλία που διαβάζουν είναι ελάχιστα και ίσως παράλογα για μένα όπως ..Ο σπασίκλας που είδα στο μεσαίο εγγονό μου και μου σηκώθηκε η τρίχα! Από τα βιβλία που μας έβαλες διάβασα τα 3 και με κοινό την..Μαντά που γνωρίζω προσωπικά και μου αρέσει ο πρόσχαρος χαρακτήρας του ζεύγους. Φίλη μου θα ευχηθώ ότι καλύτερο στα χρόνια που έρχονται. Καλά Χριστούγεννα και ευχαριστώ για την επίσκεψη στο μπλοκόσπιτο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα. Χαίρομαι που βρήκαμε ένα ακόμα κοινό, πέρα από την αγάπη για τα βιβλία. Τρέφω μια ιδιαίτερη συμπάθεια στα βιβλία της Μαντά. Με εντυπωσιάζουν οι ιστορίες και ο τρόπος γραφής της. Επίσης χαίρομαι που μαθαίνω πως είναι και ξεχωριστή σαν άνθρωπος.
      Θα περνάω συχνά από το blogοσπιτικό σου, το βρήκα ενδιαφέρον ❤️. Καλές γιορτές να έχουμε.

      Διαγραφή
  2. Το βιβλίο είναι η καλύτερη συντροφιά. Και δικαίως την τίμησες δεόντως. Ενδιαφέρουσες οι επιλογές σου Ντένια. Εύχομαι πάντα να έχει το βιβλίο ένα ξεχωριστό χώρο στην καρδιά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα. Ανακάλυψα τον κόσμο του βιβλίου, ευτυχώς, σε μικρή ηλικία. Νομίζω δεν θα πάψω να τον αγαπώ ποτέ αυτό τον κόσμο. Μου δίνει την δυνατότητα να ταξιδεύω σε χώρους και χρόνους μακρινούς. Έχουν την δική τους ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου.

      Διαγραφή
  3. Πάνω που ψάχνω το επόμενο ανάγνωσμα μου... Ευχαριστούμε πολύ Ντένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άπλετος ο ελεύθερος χρόνος...
      Και το βιβλίο η καλύτερη συντροφιά. Καλή ανάγνωση. ❤️

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι άνθρωποι που "έφυγαν" πάντα θα ζουν στα πιο όμορφα κομμάτια της ψυχής μας.

Οι άνθρωποι που "έφυγαν"  πάντα θα ζουν στα πιο όμορφα κομμάτια της ψυχής μας. Νιώθω την επιθυμία να αφήσω αυτό το κείμενο εδώ, να υπάρχει για να θυμάμαι πάντα. Όχι ότι είναι από τις καταστάσεις που εύκολα ξεχνάς, και σίγουρα δεν ήταν από τους ανθρώπους που θα λησμονήσεις. Υπάρχουν στιγμές που έχω έντονα την ανάγκη να κάνω τις σκέψεις και τα συναισθήματα λέξεις, φράσεις και προτάσεις. Ίσως επειδή τα λόγια χάνονται και τα γραπτά μένουν, ή επειδή είναι τόσο έντονα τα συναισθήματα που με πνίγουν και αυτά με αναγκάζουν να τα αποτυπώσω στο χαρτί. Είναι δύσκολες οι μέρες που διανύουμε, περίεργα έτσι κι αλλιώς τα συναισθήματα. Ο κόσμος φοβάται το χθες, τρέμει το σήμερα, δεν ξέρει τι να περιμένει αύριο. Μια φάση της ζωής μας που η ελπίδα κάπως χάνεται, οι αρνητικές σκέψεις μας κατακλύζουν και η θλίψη φωλιάζει στην καρδιά μας. Νόμιζα πως ήλεγχα την κατάσταση και πως ακόμα δεν με είχαν επηρεάσει όλα αυτά. Τα πράγματα όμως δεν εξελίσσονται πάντα όπως τα θέλ

"Click away" στον Έρωτα.

"Click away" στον Έρωτα. Θα τον κάνω click away. Χτυπάει μήνυμα στο κινητό μου. Πιάνω αδιάφορα την συσκευή. "Μα καλά ποιος στέλνει μηνύματα στην εποχή του Instagram και του messenger;" γκρινιάζω, αλλά θέλω να δω και ποιος είναι.  - Πάμε για καφεδάκι; διαβάζω και γελάω. "Αδιόρθωτος ο αποστολέας. Ποτέ δεν θα αλλάξει αυτή η κοπέλα σκέφτομαι και βιάζομαι να απαντήσω. Δεν χάνονται τέτοιες ευκαιρίες στις μέρες μας.  - Φύγαμε, γράφω βιαστικά και στέλνω και ένα sms μετακίνηση 6 για να μην έχουμε τίποτα ανεπιθύμητα πρόστιμα και τρέχουμε χριστουγεννιάτικα. Βλέπεις είναι ακριβή η ελευθερία στις μέρες του κορονοιου. Θα περάσει κι αυτό. Ένα εμπόδιο ακόμα στην ήδη δύσκολη ζωή μας. Σιγά. Τόσα πήγαν στραβά, άλλο ένα ακόμα τι πειράζει; Πάντα σκέφτομαι θετικά και δεν σκοπεύω να αλλάξω. Αρνούμαι να αλλάξω . Ώπ, ώπ πάλι άρχισα να γράφω τα δικά μου. Επανέρχομαι στην τάξη. Και συνεχίζω.  Στέλνω λοιπόν τα μηνύματα μου, περνώ ταυτότητα και ξεκινάω για το γνωστό σημείο συνάντησης. Μέρε

Δακρυσμένα Χριστούγεννα

  Δακρυσμένα Χριστούγεννα. Photo by Canvas Παραμονή Χριστουγέννων και ο κόσμος χαμογελαστός περπατά στην Ερμού, κάνοντας ψώνια ή μια βόλτα της τελευταίας στιγμής. Μουσική και γέλια ακούγονται παντού. Εκτός από το μικρό σκοτεινό διαμέρισμα του τρίτου ορόφου. Εκεί κάθεται αμέτοχη η Νεφέλη. Αρνείται να συμμετάσχει στην χαρά των ημερών. Μια εβδομάδα τώρα, κάθεται στην μέση του δωματίου και κλαίει απαρηγόρητη. Δεν μπορεί να καταλάβει το γιατί. Είχαν κάνει τόσα σχέδια μαζί, τόσα όνειρα. Όλα χάθηκαν σε μια στιγμη.  "Γιατί;" αναρωτιέται, αλλά απάντηση δεν παίρνει. Το τραπέζι γεμάτο σοκολάτες, ποτήρια με κόκκινο κρασί και αποτσίγαρα. Καπνίζει και πίνει ασταμάτητα. Γυρνώντας τα τελευταία λόγια στο μυαλό της με μανία. Δεν ξέρει τι να κάνει και δεν θέλει να κάνει τίποτα. Απλά να σταματήσει τον χρόνο και να τον φέρει πίσω. Εκεί μαζί της, να την κρατάει αγκαλιά και να της μιλά για το μέλλον τους. Ποτέ ξανά δεν θα ζήσουν μαζί, πρέπει να το πάρει απόφαση, σκέφτεται και ξεσπά σε κλάματα. &quo