Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

10 quotes που με εμπνέουν.


10 quotes που με εμπνέουν.

Quotes

Έχω μια συνήθεια που με ακολουθεί από την φοιτητική ζωή μου. Μου άρεσε πάντα να κρατάω στο ημερολόγιο μου, όμορφα λόγια και σκέψεις που διάβασα σε κάποιο βιβλίο ή σε διάφορες σελίδες αναζήτησης.
Συνήθεια που κρατάει ακόμα και σήμερα, καθώς μου φτιάχνει την διάθεση να βλέπω το πρωί που ξυπνάω και κοιτάζω το πρόγραμμα της μέρας μου.

Εσύ έχεις κάποια συνήθεια που μεταφέρεις στις διάφορες φάσεις και ηλικίες της ζωής σου;

Γενικά, είμαι άνθρωπος της συνήθεια και της ρουτίνας. Δεν μένω κολλημένη, ούτε θα πάθω πανικό αν αλλάξει κάτι στην καθημερινότητά μου, ή δεν πάω το πρόγραμμα μου όπως το έχω ρυθμίσει, αλλά μου αρέσει να κάνω κάποια πράγματα σταθερά στην ζωή μου.
Πίνω το ίδιο τσάι, από τα εφηβικά μου χρόνια, φοράω εκατομμύρια χρόνια το ιδιο άρωμα, αγοράζω το ίδιο ζευγάρι αθλητικά sneakers από τότε που ξεκίνησα να επιλέγω εγώ τι θα φορέσω, πάω για καφέ στο αγαπημένο μου μαγαζί τα τελευταία πολλά χρόνια, μια φορά την εβδομάδα.

Όπως θα κατάλαβες αγαπώ τις ρουτίνες, δεν έχουν γίνει όμως εμμονές. Απλά απολαμβάνω να ακολουθώ τις συνήθειες μου μέχρι εκεί που δεν με πιέζουν, και για όσο με κάνουν χαρούμενη και ευτυχισμένη. Έτσι λοιπόν, παρέμεινε και αυτή η συνήθεια με τα στιχάκια, φράσεις, αποφθέγματα, με λίγα λόγια quotes.

Αλλά ας αφήσω τα πολλά λόγια, και ας πάμε να δούμε τι με εμπνέει εμένα συνήθως το πρωί που ξυπνάω. Δεν σου κρύβω πως συνήθως βλέπω το πρόγραμμα μου το πρωί και έτσι μου φτιάχνουν και την διάθεση μου τα μικρά inspiration quotes. Σίγουρα θα υπάρξουν και μέσα στην μέρα στιγμές που θα κοιτάξω το ημερολόγιο μου, αλλά είναι αλλιώς το πρωί, δημιουργούν άλλη δύναμη και ενέργεια.

Quotes
"Η φαντασία είναι πιο σημαντική από την γνώση."
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Να μια φράση που αγαπώ. Δεν είμαι σίγουρη πως ξέρω το γιατί ακριβώς, αλλά μου φτιάχνει την διάθεση και με κάνει ονειροπόλα στα τέρματα.
Δεν το συζητώ, πιστεύω πως η γνώση και η εμπειρία είναι τρομερά εφόδια για την ζωή όλων μας.
Μα η φαντασία έχει την δική της μαγεία, μπορεί να σε ταξιδέψει παντού και πάντα.
Να σε βγάλει από την πραγματικότητα με μοναδικό εισητήριο την σκέψη.
Μοναδικό ή ρομαντικό;
Δεν ξέρω!
Quotes
"Οι άνθρωποι γενικά κρίνουν περισσότερο απ' τα φαινόμενα παρά απ' την πραγματικότητα, γιατί η όραση ανήκει σε όλους, ενώ η αντίληψη σε λίγους."
Πλάτων
Αγαπημένος Πλάτωνας. Πόσα κείμενα μας άφησε κληρονομιά, πόσα λόγια και φράσεις που αφήνουμε σε post it, αριστερά και δεξιά, σε γραφεία, πίνακες και ψυγεία. Τα κάνουμε status στα social, αλλά δεν τα κάνουμε ποτέ κτήμα μας. Δεν τα βάζουμε μέσα στο μυαλό μας και να μας έρχονται άμεσα, όταν τα χρειαζόμαστε. Πρώτα κάνουμε την χαζομάρα και μετά τα βλέπουμε αναρτήσεις σε σελίδες στο facebook και τα γεμίζουμε αντιδράσεις.
Ίσως να είναι το μόνο απόφθεγμα από τον Πλάτωνα, που μου έχει γίνει βίωμα.
Αφού έκανα τόσα λάθη κάποια στιγμή πήρα το μάθημα μου. Από τότε προσπαθώ να αξιολογώ καλύτερα τις καταστάσεις. Να μην κρίνω εύκολα και επιπόλαια καταστάσεις, όπως και τους ανθρώπους άλλωστε. Πολλές φορές τα πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται, για αυτό μην βιάζεσαι.
Μου πήρε καιρό να το καταλάβω, αλλά τώρα ξέρω.


Quotes
"Η ευτυχία δεν είναι κάτι έτοιμο. Είναι κάτι που προκύπτει από τις πράξεις σου."
Δαλάι Λάμα
Μικρές στιγμές ευτυχίας, αυτό ψάχνω στην ζωή μου. Δεν υπάρχει ευτυχία όπως την βλέπουμε στις ταινίες και τα βιβλία.
Αν περιμένεις να ζήσεις την απόλυτη ευτυχία, ίσως τελικά να μην νιώσεις ευτυχισμένη ποτέ.
Αν ομως χαίρεσαι την κάθε όμορφη στιγμή την ζωής σου, όταν θα κοιτάς πίσω σου, θα είναι τόσο πολλές οι στιγμές που θα νιώθεις μεγάλη χαρά για αυτήν.
Μην περιμένεις να πηγαίνουν όλα τέλεια, δεν είναι η ζωή ροζ συννεφάκι, έχει τα πάνω και τα κάτω τις, έχει τα εμπόδια και της δυσκολίες της.
Ζήσε την κάθε στιγμή σα να είναι η τελευταία, σα να είναι μοναδική, μην κάνεις το λάθος να βιάζεσαι και να περνάς γρήγορα γρήγορα την ζωή σου μέχρι να βρεθεί το τέλειο.
Να σκέφτεσαι πάντα πως ότι κανείς καθοριζει εσένα και την ζωή σου.
Κάθε πράξη έχει και το αποτέλεσμα της, και κάθε αποτέλεσμα το συναίσθημα του.
Ένα όμορφο και ξεχωριστό συναίσθημα η ευτυχία, εσύ αποφασίζεις αν θα στο χαρίσεις ή αν θα στο στερήσεις.
Από τις πράξεις σου θα εξαρτηθούν όλα. Από την στάση ζωής που θα επιλέξεις.
Επέλεξα να είμαι αισιόδοξη, χαρούμενη και ευτυχισμένη, όσα εμπόδια και αν έρθουν.
Εσύ;

Quotes
"Η γυναίκα που χαμογελάει με την ψυχή της και έχει χαρούμενη έκφραση είναι όμορφη
 ανεξαρτήτως του τι φοράει."
Αν Ροιφ
Φίλες μου, μεγάλη ατάκα. Την ακολουθώ πιστά, από την πρώτη στιγμή που την διάβασα. Να σου πω την αλήθεια, δεν ήξερα την εμπνευστή της χαράς μου στην αρχή, αλλά στην πορεία, μετά από μια μικρή διαδικτυακή έρευνα, εντυπωσιάστηκα, καθώς βρήκα πολλές παρόμοιες φράσεις.
Το πιστεύω ακράδαντα, κάθε γυναίκα που αγαπά και εκτιμά την αξία της, πρώτα πρέπει να χαμογελά στον καθρέφτη της και μετά να ανοίγει την ντουλάπα της.
Εσύ διαφωνείς;

Quotes
"Μπορείς να είσαι πανέμορφη στα τριάντα, γοητευτική στα σαράντα, και ακαταμάχητη για το υπόλοιπο της ζωής σου."
Κοκό Σανέλ
Αγαπώ Κοκό Σανέλ.
 Τα λόγια της έχουν εμπνεύσει πολλές γυναίκες, και δεν αναφέρομαι αποκλειστικά στην μόδα και την εμφάνιση.
Καθώς αν δεν είσαι καλά με τον εαυτό σου και αν δεν πιστεύεις σε σένα, ότι και να φορέσεις απλά χάνεται.
Ασπάζομαι απόλυτα αυτά τα λόγια της, καθώς πιστεύω πως είναι λάθος ο περιορισμός βάσει ηλικίας.
Είναι κουτό να πιστεύουμε πως η αξία της γυναίκας χάνεται επειδή φεύγει η πρώτη νιότη.
Μια γυναίκα μπορεί να είναι αυτό που θέλει, ότι και αν γράφει η ταυτότητα της.
Βέβαια, νομίζω πως οι υπερβολές δεν βοήθησαν ποτέ καμία μας, λες να κάνω λάθος;

Quotes
"Δεν μου αρέσει να μου δίνουν συμβουλές.
Μπορώ να κάνω και μόνος μου λάθη."
Όσκαρ Ουάιλντ
Νομίζω πως αν είχα κάποια εξήγηση στο λεξικό, δίπλα στο όνομα μου θα ήταν αυτή η φράση.
Με ενοχλεί αφάνταστα ο κάθε άνθρωπος που περνάει από την ζωή μου να θεωρεί πως έχει το δικαίωμα να μου δώσει και μια συμβουλή.
 Προς Θεού, δεν τα ξέρω όλα, και αν θες να πούμε και καμια αλήθεια δεν ξέρω σχεδόν τίποτα. Ακόμα προσπαθώ να μάθω να ζω, ακόμα μαθαίνω εμένα. Και τι εννοώ; 
Πως ο κάθε άνθρωπος έχει να μου προσφέρει μια εμπειρία του, μια κατάσταση της ζωής του, τις γνώσεις του και θα το εκτιμήσω αφάνταστα.
Δεν βλέπω όμως κανέναν λόγο να έρχεται ο κάθε τυχαίος που θεωρεί τον εαυτό του καλύτερο να με συμβουλεύσει τι να κάνω.
Η ζωή είναι δική μου και από τα λάθη μου, θα πάθω και θα μάθω.
Ο κάθε άνθρωπος οφείλει στον εαυτό του να χαράξει την δικιά του διαδρομή και όχι φορά τα κακοπατημένα παπούτσια κάποιου άλλου.
Άσε με λοιπόν να κάνω τα λάθη μου, θα είναι κι αυτά δικά ΜΟΥ.

Quotes
"Μόνο με την καρδιά βλέπεις σωστά, τα σημαντικά δεν τα βλέπουν τα μάτια."
Μικρός Πρίγκιπας
Αντουάν ντε Σαιντ Εξυπερύ
Αχ, αυτή η φράση. Ήμουν τόσο μικρή όταν διάβασα πρώτη φορά αυτό το παραμύθι. Ένα δανεικό παραμύθι που έγινε τόσο δικό μου. Το κουβαλάω μαζί μου από τότε και κάθε μέρα της ζωής μου.
Με έχει συντροφεύσει στα εύκολα και τα δύσκολα, στα όμορφα και τα άσχημα της δικής μου ζωής.
Αλλά έγινε και ένα μεγάλο μάθημα για μένα.
Ξέρω πως ακούγεται παιδικό και αφελές, μα ακόμα και από ένα παιδί μπορείς να πάρεις ένα μάθημα ζωής, πόσο μάλλον από ένα παραμύθι.
Μια φράση που έρχεται συχνά στο μυαλό μου και εμφανίζεται σε μεγάλες αποφάσεις.
Λόγια που χτυπούν το δικό τους καμπανάκι σε διάφορες καταστάσεις και γνωριμίες.
Καθώς τα συναισθήματα μας πάντα είναι δυνατά και δίπλα μας, και πάντα θα παίζουν ρόλο στην πορεία της ζωής μας.
Όσο και να θέλουμε να τα αγνοήσουμε κάποιες φορές ή να το παίζουμε ώριμοι και ανεπηρέαστοι από αυτά, γνωρίζουμε πολύ καλά πως δεν ισχύει.
Άς σταματήσουμε λοιπόν να το "παίζουμε" μεγάλοι και ας τα μετρήσουμε κι αυτά, όπως τους αξίζει.
Quotes
"Όλα τα πράγματα έχουν μέσα τους ομορφιά, αλλά δεν μπορούν όλοι να την δουν."
Κομφούκιος
Προσπαθείς κι εσύ να βλέπεις μόνο εσύ την θετική πλευρά της ζωής;
Και πολύ καλά κάνεις.
Η ζωή έχει πολλά όμορφα πράγματα να σου δείξει αρκεί να έχεις την διάθεση να τα δεις.
Όλα είναι ανάλογα με την στάση που κρατάς απέναντι στην ζωή. Εσύ επιλέγεις.
Όλα είναι όμορφα γύρω μας, ο ήλιος, τα λουλούδια, οι φίλοι, οι σχέσεις, όλα έχουν την δική τους ομορφιά και μαγεία.
Αν θέλεις να ζεις στην μιζέρια μπορείς να βλέπεις μόνο την μαύρη πλευρά.
Αν θέλεις όμως να ζεις την ευτυχία, την χαρά φτιάξε την θετική και όμορφη πλευρά ακόμα κι εκεί που δεν υπάρχει.
Είπαμε πως το ποτήρι είναι θα το δούμε μισό άδειο ή μισό γεμάτο.
Η επιλογή είναι δική σου, όπως και η ζωή.
Εγώ σου προτείνω να ζωγραφίσεις την όμορφη πλευρά, ακόμα κι εκεί που δεν υπάρχει.
Η ζωή είναι μικρή για να την περάσουμε μέσα στην μιζέρια.
Προτιμώ να βάζω χρώμα, ακόμα κι εκεί που δεν υπάρχει.
Colorful life...
Quotes
"Έχεις τα πινέλα, έχεις και τα χρώματα ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσα."
Νίκος Καζαντζάκης
Λόγια ανεκτίμητα. Πρώτη φορά που άκουσα αυτήν την φράση, ήταν στο σχολείο. Κάποια στιγμή που έτυχε να είμαι ήσυχη και να μην μιλάω με τον διπλανό μου, ακούστηκαν αυτά τα λόγια από την καθηγήτρια μου μας έκανε λογοτεχνία.
Ξαφνικά οι κεραίες μου σηκώθηκαν και για κάποιο ανεξήγητο λόγο έμεινα ήσυχη να ακούσω τι άλλο έχει να πει.
Εκεί ανακάλυψα και την αγάπη μου για την λογοτεχνία. 
Μια καθηγήτρια που μας έμαθε να αγαπάμε τα βιβλία και το διάβασμα.
Μέχρι εκείνη την μέρα δεν την συμπαθούσα και πολύ, από εκείνη την μέρα και μετά νομίζω την λάτρεψα. Κάθε μάθημα της και μια νέα ανακάλυψη για μένα. 
Αγάπησα την λογοτεχνία και της έμεινα πίστη μέχρι και σήμερα.
Όσο για τον Καζαντζάκη, δεν έχω λόγια.
Πολύτιμη κληρονομιά.
Μου έμαθε να φτιάχνω την ζωή μου όπως την θέλω. Να βάζω τα δικά μου χρώματα και τα δικά μου συναισθήματα στις πράξεις και τα λόγια.
Δεν επιτρέπω σε κανέναν να πειράζει τους μαρκαδόρους και τις ξυλομπογιές μου.
Κόβω και ράβω την ζωή μου, όπως εγώ επιλέγω, και καφέ φορά επιλέγω το χρώμα που θα βάλω με τα δικά μέτρα και σταθμά.
Το μαύρο το αφήνω μόνο για τα ρούχα μου, ξέρεις στις φάσεις που θέλουμε να κρύβει τα πολλά πολλά.
Quotes
"Αν μπορείς να το ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.
Ζιγκ Ζιγκλαρ
Μια φράση που είχα ακούσει σε μια ταινία και έμεινε χαραγμένη στο μυαλό μου. Μέχρι πρόσφατα δεν ήξερα πως την χρωστάμε σε κάποιον συγγραφέα.
Το ανακάλυψα και αυτό τυχαία σε μια αναζήτηση.
Σπουδαία φράση, καθώς μου δίνει κουράγιο σε αρκετές φάσεις τις ζωής μου που χρειάζομαι ένα θετικό press, ένα εσωτερικό feedback.
Όπως όλοι έχουν καταλάβει μάχεται συνέχεια η λογική με την ονειροπόλα πλευρά μου. Δεν ξέρω ποια βγαίνει νικήτρια, ξέρω όμως πως όταν χρειαζομαι βοήθεια στα πλάνα και τους στόχους μου, αυτή η φράση μου αναζωπυρώνει την φλόγα μέσα μου και δεν εγκαταλείπω, μέχρι να πετύχω το σκοπό μου.
Είναι γνωστό εξάλλου το πείσμα μου.
Ο κόσμος να γυρίσει ανάποδα, θα πετύχω αυτό που έχω βάλει στο μυαλό μου.
Λέων βλέπεις, το πείσμα και ο εγωισμός μου χτυπάνε κόκκινο.

Καταλαβαίνεις πως θα μπορούσα να γράφω ασταμάτητα φράσεις, λόγια, λέξεις που με εμπνέουν και με εντυπωσιάζουν, με ενθαρρύνουν και με παθιάζουν, αλλά πρέπει να αρκεστω σε αυτά τα δέκα quotes, μιας και αυτό απαιτεί το #challenge του e-Lifeinspiration.

Μπορώ να πω πως απόλαυσα ιδιαίτερα την διαδικασία της διαλογής. Είχα την ευκαιρία να καθίσω να ξεφυλλίζω παλιά ημερολόγια και να διαβάζω σκέψεις και συναισθήματα του τότε.
Ήταν ένα υπέροχο ταξίδι αυτό το κείμενο και γενικά αυτό το #challenge το έχω απολαύσει όσο δεν πάει.

Σχόλια

  1. Όλα υπέροχα. Κάποια από αυτά και δικά μου αγαπημένα.
    Αναμφισβήτητα, το σωστό απόφθεγμα, τη σωστή στιγμή, μπορεί να σε εμπνεύσει και να σου δώσει και μια άλλη οπτική.
    Λάτρεψα τα 10 quotes σου. Μια δόση σοφίας και αισιοδοξίας.
    Καλή μας βδομάδα. Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαρίνα μου.
      Είναι το feedback που όλοι χρειαζόμαστε κάποιες στιγμές.
      Καλή εβδομάδα και σε σένα εύχομαι. Πολλά φιλιά...🌺🌺🌺

      Διαγραφή
  2. Ο μικρός πρίγκιπας για μένα είναι μια σταθερή διαχρονική αξία. Άλλωστε λατρεύω τις φράσεις από μυθιστορήματα! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο σε νιώθω, αγαπώ αυτό το παραμύθι. Νομίζω θα με ακολουθεί σε όλη μου την ζωή. Χαίρομαι που αρέσει και σε σένα...❤️❤️

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφα όλα τα quotes, όμως ξεχώρισα αυτά που είπες για την ρουτίνα!! Ίσως και να μη το έχω ακούσει ξανά και είναι τόσο ωραίο να αγαπάμε τις μικρές μας ρουτίνες. Χωρίς εμμονή, με το πιο φυσιολογικό τρόπο! Μου άρεσε πολύ αυτός ο τρόπος σκέψης και σ'ευχαριστώ.

    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κατερίνα,
      για μένα οι ρουτίνες είναι μια γλυκιά και όμορφη συνήθεια. Τις αγαπώ και τις ακολουθώ τα περισσότερα χρόνια της ζωής, καθώς μου φτιάχνουν την διάθεση και με κάνουν δημιουργική. Αν νιώσω πως κάποια με δεσμεύει την αλλάζω βέβαια, δεν το συζητώ.
      Αν το δοκιμάσεις ίσως σου αρέσει κι εσένα.
      Σε ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο σου. Να έχει μια όμορφη εβδομάδα. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
    2. Σαν παρθένος στο ζώδιο (καταλαβαίνεις) έχω τις ρουτίνες μου και τις αγαπώ ιδιαίτερα! :) Αλλά επειδή βλέπω ότι όλοι τις φοβούνται, μου άρεσε πολύ η οπτική σου και η ανάλυση.
      Ευχαριστώ πολύ καλή δύναμη!!

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι που σου άρεσε η οπτική μου, αν και λίγο ιδιαίτερη. Χαχαχα σε ευχαριστώ ❤️❤️

      Διαγραφή
  4. Όμορφα quotes!! Την ίδια συνήθεια έχουμε απλά εγώ το κάνω και με φράσεις από βιβλία που διαβάζω! Μ' αρέσει να τις γράφω και να τις διαβάζω κατα καιρούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ.
      Εννοείται πως δεν μου γλιτώνουν οι φράσεις από τα βιβλία. Και σίγουρα είναι μοναδική συνήθεια, αλλά τι σου λέω, εσύ το ξέρεις καλύτερα από όλους μας.
      Σε φιλώ να περνάς όμορφα.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι άνθρωποι που "έφυγαν" πάντα θα ζουν στα πιο όμορφα κομμάτια της ψυχής μας.

Οι άνθρωποι που "έφυγαν"  πάντα θα ζουν στα πιο όμορφα κομμάτια της ψυχής μας. Νιώθω την επιθυμία να αφήσω αυτό το κείμενο εδώ, να υπάρχει για να θυμάμαι πάντα. Όχι ότι είναι από τις καταστάσεις που εύκολα ξεχνάς, και σίγουρα δεν ήταν από τους ανθρώπους που θα λησμονήσεις. Υπάρχουν στιγμές που έχω έντονα την ανάγκη να κάνω τις σκέψεις και τα συναισθήματα λέξεις, φράσεις και προτάσεις. Ίσως επειδή τα λόγια χάνονται και τα γραπτά μένουν, ή επειδή είναι τόσο έντονα τα συναισθήματα που με πνίγουν και αυτά με αναγκάζουν να τα αποτυπώσω στο χαρτί. Είναι δύσκολες οι μέρες που διανύουμε, περίεργα έτσι κι αλλιώς τα συναισθήματα. Ο κόσμος φοβάται το χθες, τρέμει το σήμερα, δεν ξέρει τι να περιμένει αύριο. Μια φάση της ζωής μας που η ελπίδα κάπως χάνεται, οι αρνητικές σκέψεις μας κατακλύζουν και η θλίψη φωλιάζει στην καρδιά μας. Νόμιζα πως ήλεγχα την κατάσταση και πως ακόμα δεν με είχαν επηρεάσει όλα αυτά. Τα πράγματα όμως δεν εξελίσσονται πάντα όπως τα θέλ

"Click away" στον Έρωτα.

"Click away" στον Έρωτα. Θα τον κάνω click away. Χτυπάει μήνυμα στο κινητό μου. Πιάνω αδιάφορα την συσκευή. "Μα καλά ποιος στέλνει μηνύματα στην εποχή του Instagram και του messenger;" γκρινιάζω, αλλά θέλω να δω και ποιος είναι.  - Πάμε για καφεδάκι; διαβάζω και γελάω. "Αδιόρθωτος ο αποστολέας. Ποτέ δεν θα αλλάξει αυτή η κοπέλα σκέφτομαι και βιάζομαι να απαντήσω. Δεν χάνονται τέτοιες ευκαιρίες στις μέρες μας.  - Φύγαμε, γράφω βιαστικά και στέλνω και ένα sms μετακίνηση 6 για να μην έχουμε τίποτα ανεπιθύμητα πρόστιμα και τρέχουμε χριστουγεννιάτικα. Βλέπεις είναι ακριβή η ελευθερία στις μέρες του κορονοιου. Θα περάσει κι αυτό. Ένα εμπόδιο ακόμα στην ήδη δύσκολη ζωή μας. Σιγά. Τόσα πήγαν στραβά, άλλο ένα ακόμα τι πειράζει; Πάντα σκέφτομαι θετικά και δεν σκοπεύω να αλλάξω. Αρνούμαι να αλλάξω . Ώπ, ώπ πάλι άρχισα να γράφω τα δικά μου. Επανέρχομαι στην τάξη. Και συνεχίζω.  Στέλνω λοιπόν τα μηνύματα μου, περνώ ταυτότητα και ξεκινάω για το γνωστό σημείο συνάντησης. Μέρε

Δακρυσμένα Χριστούγεννα

  Δακρυσμένα Χριστούγεννα. Photo by Canvas Παραμονή Χριστουγέννων και ο κόσμος χαμογελαστός περπατά στην Ερμού, κάνοντας ψώνια ή μια βόλτα της τελευταίας στιγμής. Μουσική και γέλια ακούγονται παντού. Εκτός από το μικρό σκοτεινό διαμέρισμα του τρίτου ορόφου. Εκεί κάθεται αμέτοχη η Νεφέλη. Αρνείται να συμμετάσχει στην χαρά των ημερών. Μια εβδομάδα τώρα, κάθεται στην μέση του δωματίου και κλαίει απαρηγόρητη. Δεν μπορεί να καταλάβει το γιατί. Είχαν κάνει τόσα σχέδια μαζί, τόσα όνειρα. Όλα χάθηκαν σε μια στιγμη.  "Γιατί;" αναρωτιέται, αλλά απάντηση δεν παίρνει. Το τραπέζι γεμάτο σοκολάτες, ποτήρια με κόκκινο κρασί και αποτσίγαρα. Καπνίζει και πίνει ασταμάτητα. Γυρνώντας τα τελευταία λόγια στο μυαλό της με μανία. Δεν ξέρει τι να κάνει και δεν θέλει να κάνει τίποτα. Απλά να σταματήσει τον χρόνο και να τον φέρει πίσω. Εκεί μαζί της, να την κρατάει αγκαλιά και να της μιλά για το μέλλον τους. Ποτέ ξανά δεν θα ζήσουν μαζί, πρέπει να το πάρει απόφαση, σκέφτεται και ξεσπά σε κλάματα. &quo